بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات بهار

جشن تولد من

1390/12/21 17:16
نویسنده : بهار
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 10 / 90/12

روز چهارشنبه روز تولد     من بود   یعنی روز تولدم که نه روزی که جشن تولدم رو گرفتیم .

چند روز همش دنبال خرید و کارهای تولد بودیم .

روز شنبه مامانم کارتای تولدم رو خرید و با کمک هم درستشون کردیم نوشته های روشو مامانم نوشت و من درستشون کردم آخه باید شبیه لباس تاشون می زدیم .... یکم طول کشید ولی خیلی خوشکل بودن .....

روز یکشنبه کارتامو بردم مدرسه و همه ی دوستامو و خانم لرکی و دو تا از دوستای هم سرویسیمو دعوت کردم .

تزیینات اتاق رو هم گرفته بودیم که همون روز چهارشنبه وصل کردیم .

ساعت 5 بعداز ظهر دوستام یکی یکی اومدن خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت کلی رقصیدیمو بعد از جشن هم کلی بازی کردیم.

خیلی خوب بود جای همتون خالی بود ............

جشن تولد

بقیه ی عکسها در ادامه ی مطلب

تولد

من و دوستام

تولد

من و دو ستام

تولد

تولد

تولد

من و باران

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان آروین
21 اسفند 90 21:04
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی امیدوارم زیر سایه بابا و مامان عزیزت همیشه شاد و سلامت باشی تــــــــــــــــــولـــــــــــــــــدت مـــــــــبـــارک
بهار عمرم
22 اسفند 90 22:12
تولدت مبارک عزیزم


مرسی
مامان مریم
24 اسفند 90 15:14
تولدت مبارک بهار قشنگ


مرسی
مامان نيروانا
28 اسفند 90 10:51
بهار عزيزم، اومدم بهت بگم فصلت داره از راه ميرسه كه ديدم تولدت هم همين زوديا بوده. پس اينكه اسمت رو مامان باباي عزيزت بهار گذاشتن دليلش همين بوده. نازنين بهار، تولدت مبارك گلم. تو بهاري نه بهاران از توست از تو مي گيرد وام هر بهار اينهمه زيبايي را ... عكسهاي تولدت هم خيلي قشنگه. ايشالا 120 ساله بشي گل خاله، بهار ني ني وبلاگ
الهام (مامان لنا)
29 اسفند 90 18:13
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .
مامان نازنین زهرا
3 فروردین 91 14:00
عیدت مبارک عزیزم