بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات بهار

سال نو مبارک

1391/1/24 14:50
نویسنده : بهار
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال 1391 را به همه تبریک می گویم و سالی خوش و سرشار از موفقیت را برای همه آرزومندم.

امسال عید بابا تصمیم گرفته بود تا می تونه منو ببره پارک و من خیلی خیلی از بابام تشکر می کنم و خیلی

خیلی بهم خوش گذشت.

تقریبا هر روز بیرون بودیم یا مهمونی می رفتیم یا پارک تعطیلات خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت

ساعاتی رو هم که خونه بودم پیکها و تکلیفهای عید رو انجام می دادم که متاسفانه تا روز آخر و لحظه ی آخر

طول کشید

البته تو این روزا برنامه های تلویزیون رو هم زیاد نگاه می کردم

یه سری عکس دارم که اونا رو تو ادامه ی مطلب می زارم

آبادان

آبادان قبل از عید (اسفند 90)

 

سفره ی هفت سین

سفره ی هفت سین91


لباس عید

 

من و باران کنار سفره ی هفت سین روز عید

با آجی گلم


تخت سلیمان

تخت سلیمان

جمعه چهارم فروردین تخت سلیمان


بهار با چشمانی باز

ببخشید اگه با این عکسم ترسوندمتون


پارک

پارک ساحلی


پارک

شهر بازی


12 فروردین ملاثانی

12 فروردین ملاثانی

عکسهای بعدی هم در ملاثانی گرفته شده است:

ملاثانی

ملاثانی

ملاثانی

 

غروب خسته و کوفته برگشتیم خونه و حموم کردیم و خوشحال از اینکه فردا تعطیلیم

بهار خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 10:30
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
مامان نازنین زهرا
8 اردیبهشت 91 10:35
سال نو مبارک گلم راستی چقدر روسری بهت میاد خانم خانما