بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات بهار

آخرین روز مدرسه

1391/2/19 20:48
نویسنده : بهار
863 بازدید
اشتراک گذاری

من روز اخر مدرسه جشن نماز دارم. و با ید مهر و جا نماز و چادر نماز ببرم .شعر فرشته ها رو هم حفظ

کردیم که همه با هم می خونیم

امسال سالخوبی بود. من چیز ها ی زیادی  یادگرفتم.

از خانم لرکی خیلی خیلی ممنونم که این همه برای من و بقیه ی دوستام زحمت کشید و همینجا روز معلم

رو بهش تبریک می گم .

فردا روز آخره و باید با دوستام خداحافظی کنم تا سال دیگه همشونو دوست دارم کاش همه ی بچه ها

سال دیگه تو همین مدرسه باشن و همه بازم توی یه کلاس باشیم .

برای تابستون سه تا کتاب بهمون دادن که باید توی تابستون همه رو جواب بدیم و سال جدید همراهمون

ببریم مدرسه .

از فردا باید برنامه ریزی کنم با مامانم برای تعطیلات تابستان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون
24 اردیبهشت 91 14:37
سلام عزیزم روزت مبارک
عمر شادیهات همیشه پایدار
این کامنت مخصوص مامان بهار عزیز هستش


مرسی از لطفتون