بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات بهار

کارنامه گرفتم

1391/3/13 15:47
نویسنده : بهار
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

مامان سه شنبه ی گذشته از راه مدرسه ی خودش رفت مدرسه ی من و کارنامه مو گرفت.

کارنامه ی ما تو صیفی و باید با عبارات خیلی خوب و خوب و .... پر شود که البته کارنامه ی من همش بسیار

خوب بود.

ولی بقول مامانم می گه کارنامه های شما خیلی الکی شده و آدم هیچ هیجانی برای گرفتن کارنامه نداره

شایدم راست می گه.

معلممون کلی کتاب و نمونه سوال بهمون داده که باید همشونو انجام بدیم و اول مهر با خودمون ببریم

مدرسه.

من هم دارم کم کم تکالیفمو انجام می دم.

مامانم اسممو نوشته زبانکده که هنوز شروع نشده تا اون موقع با کمک مامانم tiny talk ها رو دوره می

کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهـــــرا
28 خرداد 91 13:44
بهار جان. سلام. من تازه با وبلاگت آشنا شدم. خیلی کار خوبی می کنی که خاطراتت رو می نویسی. امیدوارم همیشه موفق باشی. به پدر و مادر گلت هم به خاطر داشتن چنین دختر گلی تبریک می گم.
مامان جون
16 تیر 91 10:58
s\سلام بهار گلم تعطیلات خوش بگذره افرین به شما با اون کارنامه عالی همیشه موفق باشی