بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه سن داره

خاطرات بهار

دارم به سن تکلیف می رسم

1391/6/6 14:49
نویسنده : بهار
921 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو ماه دیگه نه سالگیم تموم می شه و من باید یک سری تکالیف رو یاد بگیرم و در زندگی مقیدتر باشم دیگه سعی می کنم روسری سرم کنم نمازم رو همیشه بخونم یک روز هم کامل روزه گرفتم .

تا پنجشنبه ترم دوم زبانکده تموم می شه و قرار شده امتحانمو همون روز بدم چون بعدش می ریم مسافرت البته خانممون هم باید قبول کنه حالا ببینیم چی می شه .

چهارشنبه هفته ی گذشته مانتو شلوارمو گرفتم که سر فرصت یه عکسی ازشون می زارم .

فعلا خداحافظ .

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان نيروانا
25 مهر 91 8:41
سلام بهار جان خوبي؟ باران و ماماني خوبن؟ كلاس دوم رفتي آره عزيزم؟ مباركت باشه. هميشه خوب باشي بهارم
مامان مهتا
1 بهمن 91 15:25
بهار خانم تولدت مبارک.
مامان نازنین زهرا و یاسمین
29 بهمن 91 13:38
تولدت مبارک عزیزم همچنین به تکلیف رسیدنت خیلی دلم براتون تنگ شده