بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات بهار

موهامو کوتاه کردم

1390/4/2 14:24
نویسنده : بهار
1,843 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غروب با مامانم رفتم آرایشگاه و موهامو کوتاه کردم . بابام می گفت باید موهاتو کوتاه کنی ولی مامانم راضی نبود . تصمیم گیری رو به عهده ی خودم گذاشتند و من هم تصمیم گرفتم موهامو کوتاه کنم چون هوا گرمه و اگر بریم مسافرت با موهای بلند اذیت می شم .

 

 

بهار قبل از آرایشگاه رفتنبهار قبل از آرایشگاه

 

موهای بهار

 

بهار بعد از آرایشگاهموهای بهار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهار

 

                                                                                                                    پایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
2 تیر 90 15:53
به به سلااام به بهار جووون خوبی عزیزم؟کسی که خوشگل باشه همه جوره خوشگله چه با موی بلند چه با موی کوتاه راستی بیا پیشمون حساب تو با باران جون جداستامنتظرنظرت هستم خاله جون


مامان نازنین زهرا
4 تیر 90 14:34
سلام عزیزم موهات مبارک باشه به قول خاله سارا وقتی خودت خوشگلی همه جوره بهت میاد