بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات بهار

پارک

1390/5/25 14:58
نویسنده : بهار
729 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق پارکم هیچ تفریحی برام بهتر از پارک نیست همیشه وقتی از جلوی پارک رد می شیم دوست دارم بریم بازی و سوار چند تا وسیله ی بازی بشیم از بچگی پارکو

دوست داشتم از وسیله های بازی هم بیشتر از همه از اژدها خوشم میاد .

پنجشنبه بابا ما رو برد بیرون

تو ماه رمضان چون بابا بعد از افطار دوست داره استراحت کنه زیاد جایی نرفتیم ولی بابا

پنجشنبه گفت که امشب می برمتون بیرون خلاصه رفتیم یه دوری تو خیابونا خوردیم و یه بستنی خوشمزه هم خوردیم و بعد می خواستیم بیایم خونه به بابا گفتم بابا بریم پارک بابا هم زود قبول کرد و ما رو برد پارک شهر بازی اول باران و سوار ماشین کردیم یکم

براش عجیب بود که تنهایی سوار ماشین شده و داره می ره و ما باهاش نمی ریم داشت

یواش یواش گریه می کرد که یه آقایی زحمت کشید و از ماشین درش اورد بعد هم من

رفتم سوار اژدها شدم یکی دوتا دیگه وسیله سوار شدیم و خوشحال و خندون اومدیم

خونه

بهار

بهار

 

جمعه جایی نرفتیم  ولی دیشب رفتیم یه سر خونه مامان جون اینا هر چی به شادی گفتیم بیاد خونمون نیومد خیلی تعارفیه خاله عذرا اینا هم اونجا بودن و باران یکم غریبی می کرد خاله عذرا خاله ی بابامه .


مامانم چند روز پیش زنگ زد مدرسه مون و گفتند که بیایم و حواله ی مانتو و سرویس رو تحویل بگیریم

خیلی خوشحالم که مدرسه ها داره شروع می شه کاش همین فردا می رفتیم مدرسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون
25 مرداد 90 15:01
سلام بهار جونم
انشاالله همیشه بهت خوش بگذره
مواظب ابجی هم باش


مرسی
مامان نازنین زهرا
26 مرداد 90 16:02
سلام گلم
انشالله همیشه به گشت و شادی
قبلا گفتم ماشالله چه دختر خوب و اهل مدرسه و درسی هستی انشالله موفق باشی


ممنون
مامان شازده کوچولو
26 مرداد 90 23:20
سلام بهار جونم ، خوبی خاله
امیدوارم همیشه در کنار خانواده بهت خوش بگذره ،
آفرین به شما دختر نازم که مدرسه رو دوست داری و براش لحظه شماری میکنی
موفق باشی عزیزم


مرسی خاله
سارا
29 مرداد 90 16:10
سلام بهار جون خوبي گلم؟ببخشيد كه بهت سر نزدم گرفتاري و يه سري مشكلات اجازه ندادن.واقعا بهت افتخار مي كنم كه انقدر مدرسه رو دوست داري من كه يه نقاشم با اين كه وسايل واسه نقاشي دارم حوصلم نمي شه تو گل دختر كه اين همه شوق داري و مي خواي بري مدرسه حتما خيلي ذوق داري كلا آدما بايد هميشه واسه اهدافشون تلاش كنن . گل من موفق باشي منتظرت هستم بوووس


مرسی