بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات بهار

ماجرای مسافرت به کرج و شمال

1390/6/24 15:49
نویسنده : بهار
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان

الان که دارم می نویسم حدودا 4 روزه که از مسافرت برگشتیم یه مسافرت خوب و عالی .

اگه به وبلاگ باران برید شرح سفر رو مامانم اونجا نوشته پس من دیگه نمی نویسم.

 

فقط چند تا عکس اینجا می زارم.

بهار و باران

 اینجا برای صبحانه نگه داشته بودیم ( خرم آباد ) مامانم دوران دانشجوییش رو اینجا بوده و من علاقه ی عجیبی به این شهر دارم.

بهار و باران و نازنین سمت راست دختر عموم نازنینه که باران تو این سفر خیلی بهش وابسته شده بود البته بخاطر توجه های زیاد نازنین .

بهار و باران و نازنین و شادی

اون بالایی هم شادیه که دانشگاه قبول شده و می خواد بره مشهد.

 

 

طالقان

طالقان منطقه ای بین کرج و قزوین

طالقان

 

 

بهار

اینجا تفریح گاهی است نزدیک خونه عمو مسعود اینا که این سری رو با ماشین رفتیم و سری بعد پیاده روی کردیم و من یه دسته گل چیدم.

بهار و باران

 

 

بهار

اینجا روبروی بازار مهستانه نزدیک خونه عمه مهناز اینا

 

 

کلاردشت

اینجا کلاردشته هوا سرد بود و مجبور شدیم لباس گرم بپوشیم.

 

 

جاده ی عباس آباد

جاده ی عباس آباد

 

 

رامسر

رامسر

 

چابکسر کنار دریا

کنا دریا چابکسر

بهار و نازنین و دلارام

چابکسر (سمت راست دختر عمه ام دلارامه )

 

 

بهار در تله کابین رامسر

این عکس و تو تله کابین گرفتم(تله کابین رامسر)

 

باغ ویلای چابکسر

باغ ویلای چابکسر

 

لاهیجان

لاهیجان (در برگشت از شمال از لاهیجان گذشتیم )

 

بام لاهیجان

بام لاهیجان

 

 

بهار

این دسته گلیه که جمع کرده بودم.

 

 

پارک ارم

پارک ارم

بهار و باران و نازنین

پارک ارم

پارک ارم تفریح آخرمون بود تو مسافرت فردای اون روز(یکشنبه بیستم شهریور ماه ) حرکت کردیم به سمت اهواز و خدا رو شکر بعد از ظهر همان روز  رسیدیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازنین زهرا
24 شهریور 90 15:56
انشالله همیشه شاد باشی عزیزم رسیدنت بخیر من که حسابی دلم براتون تنگ شده بود


مرسی ببخشید که نرسیدیم خداحافظی کنیم
مامان جون
26 شهریور 90 22:27
سلام عزیزم
همیشه به سفر وشادی باشی
تابستون پر سفری داشتی عزیزم
وحالا دیگه باید بری مدرسه ویه سال تحصیلی خوب رو آغاز کنی
امیدوارم موفق باشی گل خوشکلم


ممنون از لطفتون
سوگند
6 مهر 90 12:14
هميشه به سفر
الان آماده اي واسه مدرسه ديگه


بــــــــــــــــــــــــــــله
مادر کوثر
6 مهر 90 17:14