بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات بهار

بالاخره مدرسه ها شروع شد

1390/7/6 16:29
نویسنده : بهار
837 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ششم مهر است و روز چهارمی که من به مدرسه رفتم.

روز سوم مهر که روز بازگشایی مدارس بود همراه مامان و بابا به مدرسه رفتم و البته قبلش باران رو گذاشتیم مهد کودک با کلی گریه

وقتی رسیدیم مدرسه بچه ها سر صف بودن منم دوستامو پیدا کردم و در صف کلاس دومی ها ایستادم

بهار در سال تحصیلی 91-90

 

بعد از صحبت کردن مدیر و ناظم از کلاس اولی ها شروع کردن اسامی رو خوندن و از زیر قرآن رد کردن نوبت رسید به کلاس دومی ها ما هم که نمی دونستیم تو کدوم کلاسیم خوب گوش دادیم تا ببینیم کی اسممون خونده می شه اسم من تو کلاس خانم لرکی بود دوم الف تا اسممو خوند سریع رفتم تو کلاسم

بهار در کلاس

مامانم هم بام اومد و جفتم تو کلاس نشست وقتی همه بچه ها اومدن خانم لرکی هم اومد و در حضور مادرا باهامون حرف زد چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــدر مهربون وقتی حرفاش تموم شد مامان بام خداحافظی کرد و رفت ما هم اول اسم و فامیل و اسم خانم معلم سال گذشته مون رو توی دفترمون نوشتیم و بعد شروع کردیم دوره کردن اول دبستان .

ساعت 12:30 مدرسه تعطیل شد و با خانم موسوی که راننده ی سرویس سال گذشته مون بود به خونه برگشتیم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
18 مهر 90 17:07
سلام عزیزم انشالله موفق باشی