بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات بهار

رفتم مدرسه ی مامان

1390/3/19 1:15
نویسنده : بهار
305 بازدید
اشتراک گذاری

امسال بخاطر اینکه خودم کلاس اول بودم اصلا پیش نیومد که با مامان برم مدرسه .

دیروز مامان می خواست بره مدرسه بارانو گذاشتیم مهد کودک با هم رفتیم

مدرسه مامان برگه های امتحان رو تحویل داد و اومدیم دنبال باران و اومدیم خونه.

خونه که رسیدیم با اصرار زیاد مامان اجازه داد با باران بریم تو حیاط و آب بازی کنیم.

حسابی که بازی کردیم حموم کردیمو عصرش رفتیم خونه مامان جون اینا.

شب بابا اومد دنبالمون و اومدیم خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یکی یدونه دخمل خونه
19 خرداد 90 1:19
امیدوارم موفق باشی باران گلم منم یه دختر کوچولو دارم مثل خودت ماهه 1سالشه.

من یه سالم نیست خواهرم باران یه سالشه
مامان جون
21 خرداد 90 14:21
سلام بهار خوشکلم خوب دیگه شما حالا بزرگ شدی واسه خودت خانوم شدی دیگه خودت میری مدرسه پس مامانی خانم معلمه