بهاربهار، تا این لحظه: 20 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات بهار

کلاس های تابستانی

1391/5/7 18:36
نویسنده : بهار
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا 9 روزه که امتحان ترم اول زبانکده ام را دادم . 28 تیر امتحان کتبی get ready 1A بود که با موفقیت به اتمام رسید اگه ترم بعدی زود شروع بشه که شرکت می کنم و اگر طول بکشه نمی تونم شرکت کنم چون قصد رفتن به مسافرت را داریم

راستی نماز روزه ی همه قبول باشه امروز هشتمین روز ماه مبارک رمضان است و من تا حالا که روزه نگرفتم ولی چون صبحا تا دیر وقت می خوابم می تونم کله گنجشکی بگیرم

ولی چند روزه که نماز خوندن رو شروع کردم

کلاس نقاشی هم می خواستم برم که چون از خونمون دور بود نشد شرکت کنم

حالا هم می خوام برم تو استخر با باران بازی کنم

پسندها (2)

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 19:15
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
نسیم
25 مرداد 91 12:11
اینو به مامانت بگو بهار جان با سلام مسابقه ای در وبم گذاشتم که مخصوص کودکانی مانند فرزند شماست.خوشحال میشم که فرزند شما هم در این مسابقه شرکت کند.همه ی توضیحات در وبم نوشته شده است.
مامان نازنین زهرا1
4 اردیبهشت 92 22:42
سلام باران جونم به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم